Popular Posts

Tuesday, February 14, 2012

Antara Dua Jalan

Selama ini aku cuma ber'facebook' dan memnuhi ruangan notesku dengan luahan isihatiku.Apa yang terjadi ku adaptasikan mnejadi sebuah atau sebait puisi. Kadang kala ianya sayu dan adakalanya ia merdu. Namun kini ku dilemma, antara dua jalan yang terbentang di hadapanku harus ku pilih cuma satu untuk menentukan bahagiaku. Kisahku boleh dijadikan novel namun aku lebih suka ia cuma satu misteri meskipun aku sudah tahu apa kesudahannya cerita ku ini. Aku masih hidup dalam khayalan yang tak mungkin mnejadi realiti.......Bagaimana aku ingin menepuh hari-hariku sebagai seorang pelajar.......Aku cuma ingin mengabulkan hasrat kedua ibubapaku dengan melihat aku berjaya.......Ahh persetanlah dua jalan itu.....bukankah lebih baik aku menumpukan sahaja perhatianku terhadap pelajaran bukannya lelaki-lelaki yang mengejarku....Pedulikan mereka....persetankan lah sahaja hidup mereka yang akan merana namun pelajaranku lebih penting!!!!!!Puas hatiku!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment